آموزش Share کردن سرویس کاهش پینگ در کنسول Xbox

سرویس کاهش پینگ در کنسول xbox

جهت استفاده از سرویس فراپینگ در کنسول Xbox چهار راه دارید:

1. داشتن یک عدد لپ تاپ یا PC + یک عدد مودم دارای پورت اترنت (Lan) و USB + یک عدد کابل Lan

2. داشتن یک عدد لپ تاپ یا PC + یک عدد مودم دارای حداقل دو پورت اترنت (Lan) + یک عدد کارت شبکه اترنت (Lan) اضافی+ دو عدد کابل Lan (در این روش شما می بایست جمعا دو عدد کارت شبکه اترنت Lan داشته باشید)

3. داشتن یک عدد لپ تاپ + یک عدد مودم وای فای + یک عدد کابل Lan

4. داشتن یک عدد Pc + یک عدد کارت شبکه وایرلس + یک عدد کابل Lan + یک عدد مودم وای فای

توجه مهم : قبل از انجام تنظیمات فایروال و آنتی ویروس ویندوز خود را خاموش نمایید.

مرحله اول :

در صورتی که از راه اول یا دوم استفاده می کنید کافیست ابتدا مودم را از طریق درگاه USB یا Ethernet (لن) به لپ تاپ یا رایانه متصل کرده تا اینترنت آنها از این طریق تامین شود و سپس رایانه را از طریق کابل لن به کنسول وصل کنید.

اما در صورتی که از این دو راه استفاده نمی کنید می بایست ابتدا یکی از کابل لن ها را (از رایانه / لپ تاپ) به کنسول و دیگری را به مودم متصل کنید (اگر با وای فای به مودم متصل هستید فقط کابل لن را از لپ تاپ/رایانه به کنسول وصل کنید)

مرحله دوم :

باید یک کانکشن PPTP بسازید که بتوانید سرویس کاهش پینگ را از طریق آن Share کنید. جهت انجام این مورد می توانید از آموزش زیر کمک بگیرید :

 

مرحله سوم :

پس از اینکه کانکشن را ساختید روی آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید. وارد تب (بخش) Sharing شده و گزینه Allow other network … را فعال نمایید.

سپس در کادر Home networking connection از بین سه گزینه Local area connection یا Local area connection2 یا Ethernet هر کدام که در لیست موجود بود را انتخاب کرده و در نهایت بر روی Ok کلیک کنید.

.

توجه مهم : در صورتی که پس از انجام تنظیمات، کنسول در ارتباط با اینترنت با خطا روبرو شد از روش دوم این آموزش اقدام کنید.