استودیوهای ps بازی‌های بیشتری برای اکس‌باکس xbox
نسبت به خود xbox منتشر کرده‌اند

انتشار بازی های ایکس باکس xbox توسط استودیو ps

ایکس باکس Xbox اعلام کرد که 2 مورد از مورد انتظارترین عناوینش تا 1 سال آینده تاخیر خوردند، جالب اینجاست که استودیوهای پلی استیشن ps بازی‌های بیشتری برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر کرده‌اند.

رقابتی عجیب !!!

با تاخیر دو عنوان Starfield و Redfall، عملاً امسال شاهد عرضه شدن عنوان انحصاری برای پلتفرم ایکس باکس نیستیم.  این اتفاق باعث ناراحتی طرفداران این پلتفرم شده است. جالب است بدانید که استودیوهای پلی استیشن بازی‌های بیشتری از خود ایکس باکس برای آن منتشر کرده‌اند و تنها برگ برنده تیم ایکس باکس، سرویس گیم پس است؛ هرچند که با معرفی نسل جدید سرویس پلی‌استیشن پلاس PS رقابت در زمینه سرویس‌های بازی سخت‌تر شده است.

 اگر به بازی‌هایی که امسال توسط ایکس باکس منتشر شده‌اند توجه کنید، می‌بینید که تعداد آنها صفر است! یعنی امسال هیچ بازی منتشر نکرده است ، در صورتی که پلی استیشنps ، عنوان MLB The Show 22 را برای اولین بار در تاریخ برای کنسول‌های ایکس باکس هم Xbox منتشر کرد. هرچند باید این را در نظر بگیرید که انتشار عنوان MLB The Show 22 برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس، تصمیم کمپانی سونی (Sony) نبود. در واقع طبق خبر منتشر شده در Inverse، این کار برای افزایش بازیکنان سری MLB تصمیم گرفته شد که امکان تجربه این فرنچایز برای کاربران و دوستداران ورزش بیسبال فراهم شود. با این تصمیم، فرصتی پیش می‌آید که در آینده MLB عنوان اصلی بازی‌های ویدیویی ورزش بیسبال شود. علاوه بر این نیز طرفداران متوجه یک تصادف خنده‌دار دیگر شدند؛ تعداد عناوین انحصاری که اکس‌باکس طی ۹ ماه اخیر منتشر کرده، در حقیقت برابر با تعداد انحصاری‌های زمانی پلی‌استیشن هستند که بر روی پلتفرم اکس‌باکس طی چند ماه اخیر منتشر شده‌اند! این مورد اصلا قابل قبول نیست و نشان دهنده ضعف بسیار در مدیریت خواهد بود.

نظر خود را در رابطه با عملکرد این دو رقیب xbox  ایکس باکس و ps پلی‌استیشن در سایت قرار دهید .

دوستداران فراپینگ شما طرفدار کدام دسته از کنسول‌ها هستید؟

ایکس باکس  یکی از بهترین و جذابترین کنسول های بازی برای بچه هاست که به شدت می تونه روی ذهن و خلاقیت لحظه ای کاربر تاثیر بذاره که به نظر من انقلاب بزرگی در نحوه اجرا و گرافیک بازی های ویدئویی بوجود اورد . الانم که کم کم به فصل تابستون نزدیک میشیم و من مطمئنم که بچه ها دارن لحظه شماری می کنن تا امتحاناشونو بدن و حسابی بازی کامپیوتری بکنن . برای بازی بهتر و کاهش پینگ بازی ها نیاز به سرویس کاهش پینگ دارید ، برای خرید سرویس میتوانید وارد صفحه اصلی فراپینگ بشید .