سرویس کاهش پینگ برای موبایل

بهترین سرویس کاهش پینگ پابجی

کاهش پینگ پابجی اهمیت زیاد برای کاربران آنلاین دارد. کسی که پینگ کمتری دارد دیرتر کشته می شود. این فرد نسبت به رقبا برتری بیشتری دارد. پینگ تایم در یک شرایط معمولی برای کاربر ایرانی 120 هست. این در حالی است که در همین شرایط پینگ برای کاربران کشور های همسایه مان 20 است. در کشور ما به دلیل زیر ساخت های اینترنت این مشکل وجود دارد. بازی پابجی را چه به صورت حرفه ای و چه غیر حرفه ای بازی کنید با پینگ بالا از آن لذت کافی نخواهید برد.

چرا بازی پابجی پینگ بالایی دارد؟

بازی پابجی هیجان انگیز و جنگی است. شما به همراه نود و نه بازیکن دیگر در یک جزیره فرود می آیید. شما باید برای خودتان سلاح جنگی تهیه کنید. به سبب اینکه شما باید بیشتر از افراد دیگر که در این بازی هستند زنده بمانید کاهش پینگ تایم بسیار اثر گذار است. استفاده از سرویس کاهش پینگ پابجی بسیار بازی را برایتان لذت بخش می کند. مودهای مختلف و جذابی  بازی پابجی دارد. به واقعیت نیز نزدیک است. طرفداران زیادی نیز دارد.

این بازی در ایران سرور ندارد. برای این بازی شما مجبور هستید به سرور اروپا و یا آمریکا متصل شوید. فاصله این سرور ها تا ایران زیاد است. این فاصله زیاد منجر به پینگ بالا می شود.

رفع مشکل پینگ بالا در بازی پابجی و کاهش پینگ پابجی:

تاخیر و پینگ بالا دلایل مختلفی دارد. در این جا به مهم ترین دلایل اشاره خواهیم کرد:

  • افت فریم
  • نرم افزار نامناسب
  • سخت افزار نامناسب
  • اینترنت نامناسب

افت فریم:

در این جا تصویر دیر برای شما نشان داده می شود. واکنش شما در زمان درست اتفاق نمی افتد. کاملا حملات شما بی اثر خواهد بود و کلافه می شوید. در این موارد باید شبکه و اینترنت تان را بهبود ببخشید.

پینگ بالا:

به علت این که ایران تحریم است بسیاری از بازی ها در ایران سرور ندارند. فاصله زیاد با سرور های خارج از کشور منجر به پینگ بالا می شود. در صورتی که تغییرات پینگ و فریم نسبت به زمان ثابت باشد شما می توانید واکنش سریع دهید. بازی پابجب نمونه ای از بازی های بتل رویال است که نیازمند واکنش سریع است.

برای استفاده از سرویس کاهش پینگ پابجی در ایتدا باید سیستم مورد نیاز آن را تامین کنید. اگر عملکرد شما کند است حتما اینترنت و سیستم تان را چک کنید . در نهایت به تنظیمات بروید تنظیمات را  تغییر دهید وپایین ببرید تا مشکل تان حل شود.

اگر موبایل شما از 4g و  5g پشتیبانی میکند مشکلی برای ورود به پابجی نخواهید داشت. حتما پیگیری کنید که ارائه دهنده اینترنت از این اتصالات در منطقه شما پشتیبانی کند.

اقدامات را با حوصله انجام دهید تا کاهش پینگ پابجی برایتان اتفاق بیفتد.

آیا ممکن است سرور بازی پابجی مشکل داشته باشد؟

بله این اتفاق گاهی اوقات می افتد. سرور های بازی برای بروزرسانی از دسترس خارج می شوند. باید توجه کنید که این مدت زمان کوتاه است.

استفاده از نرم افزار بوستر برای کاهش پینگ پابجی:

بعضی از برنامه های موبایل روی هم اثر می گذارند. در هنگام بازی تمام برنامه های موبایل را ببندید. بهتر است از نرم افزار بوستر استفاده کنید.

اگر دستگاه شما بهینه ساز باتری دارد آن را غیر فعال کنید:

بهینه ساز های باتری در مصرف انرژی جلو گیری می کنند. آن ها با این کار سرعت پردازش را کم می کنند. در نهایت منجر به پینگ بالا می شوند.

استفاده از Dns:

استفاده از دی ان اس به همراه سرویس کاهش پینگ پابجی بسیار مهم است. با یک جستجوی ساده دی ان اس مناسبتان را پیدا کنید. به گفته کاربران بازی پابجی، بهترین نرم افزار فارسی شکن نام دارد. به راحتی قابل دانلود و استفاده است.

استفاده از گیم بوستر ها برای کاهش پینگ پابجی:

گیم بوستر ها روی پردازش و اینترنت گوشی تان اثر مستقیم دارند. از نظر کاربران بهترین گیم بوستری که می توانید استفاده کنید XY Game Booster می باشد. این نرم افزار از بازی پابجی نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار در کنار استفاده از سرویس کاهش پینگ پابجی اثر گذار است.

مودم قابل حمل:

از مودم قابل حمل استفاده کنید. گوشی تان کمتر داغ می کند. سرعت اینترنت شما بالا می رود. پینگ نیز کاهش می یابد.

حرف آخر برای کاهش پینگ پابجی:

تمام ترفند های گفته شده در کاهش پینگ پابجی اثر مستقیم دارد. از آن جایی که بازی پابجی سرور خارجی دارد. برای کاهش پینگ آن بهتر است از سرویس کاهش پینگ استفاده کنید. دقت گنید که این سرویس ها در سایت های مختلف به فروش می رود. از سایت مناسب با پشتیبانی مقبول تهیه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =