بهترین سرویس کاهش پینگ کال اف دیوتی موبایل

کال اف دیوتی بازی سرگرم کننده ای است. این بازی برروی موبایل نصب می شود. سرور این بازی مانند بسیاری از بازی ها در ایران نیست. کسانی که علاقه مند به این بازی هستند از پینگ بالای آن شکایت دارند. نسخه های جدید این بازی جذاب هر ساله جزو پر فروش ترین نسخه ها است. گیمرها در ایران برای بازی با کیفیت تر از سرویس کاهش پینگ مناسب استفاده می کنند.

سرویس کاهش پینگ

دلیل پینگ بالا در بازی های آنلاین چیست؟

این بازی هم مانند دیگر باز یها در جاهای مختلف دنیا سرور دارند. این سرورها دا خل ایران نیستند. سرور های بازی معمولا در آمریکا، اروپا، چین ، امارات و بحرین و… وجود دارند. سازنده بازی این سرور ها را از سازمانی که این بازی ها را کرایه می دهد، کرایه می کند. ارتباط ما با امارات و بحرین خیلی کم است و بیشتر با اروپا ارتباط داریم. باتوجه به فاصله زیادی که تا سرور اروپا وجود دارد معمولا مقدار پینگ بین 100 تا 160 میلی ثانیه است. این مقدار برای گیمر ها زیاد است.  از این رو برای اصلاح فاصله زیاد از سرویس کاهش پینگ استفاده می شود. از آن جایی که این بازی بتل رویال رقابتی است و 150 بازیکن می توانند باهم رقابت کنند، مقدار پینگ در این بازی بسیار اهمیت دارد.

محدوده مناسب پینگ برای بازی کال اف دیوتی:

پینگ بین 0 تا 40 میلی ثانیه محدوده بسیار مناسب است. متاسفانه این مقدار پینگ را در ایران کمتر مشاهده می کنیم. در این محدوده هیچ تاخیری برای وبگردی و بازی آنلاین وجود ندارد.

پینگ بین 40 تا 100 بسیار مطلوب است. در هنگام بازی کال اف دیوتی و دیگر بازی ها با هیچ مشکلی روبه رو نخواهید شد.

عموما پینگ سرور های مورد استفاده برای ایران به علت فاصله زیاد تا سرور بین 100 تا 300 میلی ثانیه است. این میزان متوسط است. باید توجه کنید که هرچه از 100 دور تر شوید مشکلات پینگ شما بیشتر می شود. با استفاده از سرویس کاهش پینگ مناسب می توانید محدوده پینگ را تا حد معقولی کم کنید.

پینگ بالاتر از 300 میلی ثانیه که بسیار نامطلوب است. این پینگ باعث به وجود آمدن تاخیر و قطعی زیاد در بازی آنلاین می شود. بازی در این محدوده روان و لذت بخش نیست.

دلایل بالا رفتن پینگ برای بازی کال اف دیوتی:

  • وجود نویز در خط اینترنت شما باعث بالارفتن پینگ می شود.
  • در بعضی بازی ها سرور بیش از اندازه شلوغ است. در این بازی ها سرور نمی تواند در خواست های کلاینت را به سرعت و به خوبی پاسخ دهد.
  • کیفیت پایین خط اینترنتی شما و Isp می تواند در بالا رفتن پینگ بازی های آنلاین مثل کال اف دیوتی اثر گذار باشد.
  • استفاده از فیلتر شکن ها که باعث ایجاد گره اضافی در مسیر انتقال اطلاعات می شود. این افزایش مسیر اثر مستقیمی روی زمان پینگ دارد.

از این رو استفاده از سرویس کاهش پینگ برای کاهش مشکلات حین بازی پیشنهاد می شود.

چگونه پینگ بازی کال اف دیوتی را اندازه بگیریم؟

قبل از استفاده از سرویس کاهش پینگ حتما پینگ بازی را بگیرید. برای پینگ گرفتن ابتدا در استارت ویندوز سیستم تان عبارت cmd  را تایپ کنید. بعد از آن Command Prompt را باز کنید.

در مرحله بعد کلمه Ping  را بنویسید و یک فاصله بگذارید. بعد از این کلمه آدرس سایت و یا Ip ای که می خواهید پینگ آن را اندازه بگیرید تایپ کنید. سپس اینتر را بزنید. زمان تلف شده و زمان میانگین پینگ مورد نظر را در صفحه مشاهده می کنید.

آیا این امکان وجود دارد که پینگ بازی کال آنلاین را به صفر برسانیم؟

خیر این امکان هیچ گاه وجود ندارد. حتی در هنگام استفاده از سرویس کاهش پینگ هم این توقع را نداشته باشید. حتی اگر سرعت انتقال اطلاعات باسرعت نور انجام شود باز هم پینگ صفر نمی شود. سرعت نور 300 هزار کیلو متر برثانیه است. از نظر منطقی هم که فکر کنیم انتقال داده از مبدا تاسرور نیازمند زمان است. این زمان را می شود کم کرد تا پینگ بالا رود. هیچ گاه پینگ صفر نمی شود. برای بازی های آنلاین دنبال محدوده مطلوب باشید. در این صورت انتقال اطلاعات برای شما با سرعت بالایی امکان پذیر است. در این محدوده به مشکلی بر نخواهید خورد.

سخن آخر در رابطه با بهترین سرویس کاهش پینگ کال اف دیوتی:

این بازی هم مانند دیگر بازی های آنلاین پینگ بالایی دارد. دلیل این پینگ بالا فاصله زیاد و شلوغی سرور آن ها است. همان طور که گفته شد سرور اروپا بیشترین استفاده را برای کاربران آنلاین ایرانی دارد.  با فراپینگ تحریم کال اف دیوتی وارزون را دور بزنیم و با پینگ خوب بازی کنیم