سرویس کاهش پینگ

بهترین سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش پینگ سرویسی است که کوتاه ترین مسیر انتقال داده را انتخاب می کند. این سرویس پینگ را کاهش می دهد. بهترین سرویس سرویسی است که کمترین تاخیر را برای اتصال به سرور های بازی داشته باشد.  بهترین سرویس سرویسی است که پایدارترین وضعیت نسبت به سرور های بازی را داشته باشد.

ویژگی های بهترین سرویس:

سرویس کاهش ایده آل کوتاه ترین مسیر را با کم ترین تاخیر انتخاب می کند.  سرویس کاهش پینگ در کاهش تعداد روترهایی که در مسیر عبور می کنند تاثیر به سزایی دارد. از شبکه ها و لایه هایی با اولویت بالای اینترنتی استفاده می کند. از پورت و دستگاه اختصاصی خود استفاده می کند. پس از سرویس مناسب استفاده کنید تا شرایط مطلوبی بزای بازی داشته باشید.

سرویس کاهش پینگ چیست؟

این سرویس در واقع پینگ تایم را کم می کند. پینگ تایم به مدت زمان رفت و برگشت اطلاعات بین سیستم شما و سرور بازی است. هرچه این کاهش پینگ بهتر صورت بگیرد سرعت انتقال اطلاعات بیشتر می شود. از طرفی این سرویس مانع از قطع و وصل شدن اینترنت می شود. با سرویس کاهش پینگ بازی روان و لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. واحد زمان پینگ میلی ثانیه است.

شاید برایتان جالب باشد که حتی چند میلی ثانیه برای کسی که آنلاین بازی می کند بسیار مهم است. در اکثر این سرویس ها امکان تست سرویس برای کاربر قبل از خرید وجود دارد. حتما قبل از خرید سرویس کاهش پینگ آن را تست کنید.

سرویس کاهش پینگ معمولا برای بازی ها و سایت هایی بیشتر موثر هستند که سرور سایت آن ها خارج از کشور وجود دارد. برای کاهش پینگ داخلی چند راهکار ساده و کاربردی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

راهکاری کاهش پینگ:

این راهکارهای ساده در کاهش پینگ بسیار موثرند. از این راهکارها غافل نشوید.

مودم را در کنار خود قرار دهید:

این راهکاری که به نظر پیش پا افتاده می آید بسیار اثر گذار است. دیوارها و فاصله تا مودم باعث افزایش پینگ می شود. در نزدیکترین محل ممکن نسبت به مودم قرار بگیرید.

از اتصال کابلی به جای بی سیم استفاده شود:

اتصال کابلی باعث بهبود سیگنال های ضعیف وایرلس می شود. با این ترفند نیز می توانید پینگ را تا حدی کم کنید.

هر چند وقت یکبارمودم را ری استارت کنید:

اگر می خواهید حافظه پنهان مودم پاک شود. یا تمایل دارید سیستم به تنظیمات اولیه اش برگردد آن را ری استارت کنید. حافظه پنهان حافظه کوچکی است که اطلاعات را نگه می دارد. با پاک کردن حافظه پنهان می توانید تا حدودی به سرویس کاهش پینگ خود نیز کمک کنید.

مودم به روز و حرفه ای بخرید:

گیمر ها برای سخت افزار خود حاضرند هر هزینه ای را بدهند. نوبت که به مودم میرسد دنبال ارزان ترین آن می گردند. به یاد داشته باید که یک مودم خوب  زمان پینگ را کاهش می دهد. اتصال پایدارتری را ایجاد میکند.

 

فریم ور را به روز رسانی کنید:

با یک به روز رسانی ساده مودم خود را بهبود ببخشید.

سیستم خود را از هرگونه گرد و غبار پاک کنید وتاثیر آن را در سرویس کاهش پینگ دریابید:

سیستم خود را به خوبی تمیز بکنید. این موضوع در سرویس کاهش پینگ اثر دارد. زمان پینگ را کم می کند.

تعدادکاربران سیستم را کم کنید:

با افزایش تعداد کاربران مسلما دانلود و آپلود توسط آن ها زیاد می شود. سعی کنید اینترنت اختصاصی داشته باشید

پهنای باند را زیاد کنید:

پهنای باند اثر مستقیم در سرعت اینترنت دارد.

نزدیکترین سرور به خودتان را انتخاب کنید:

برخی از بازی های آنلاین سرور های مختلفی در مناطق مختلف دارندو به این موضوع دقت کنید. نزدیکترین سرور به خودتان را انتخاب کنید. علاوه بر اقدامات انجام شده سرویس کاهش پینگ مناسبی تهیه کنید.

برنامه های در حال آپلود و دانلود را ببندید:

این برنامه های پهنای باند زیادی را مصرف می کنند. باعث افزایش زمان پینگ شما می شوند.

از شرکتی که اینترنت تهیه می کنید بخواهید پینگ را برای شما کم کنند:

با پشتیبانی شرکت چدین بار تماس بگیرید.

Dns  مناسب بازی خود را جایگزین کنید:

دی ان اس ماسب خود را استفاده کنید.

 

سخن آخر:

بهترین سرویس کاهش پینگ را زمانی می توانبد تهیه کنید که آن را تست کرده باشید. به طور کلی این سرویس از تاخیر در انتقال اطلاعات جلوگیری می کند. سرویسی بهتر است که از یک سایت معتبر و دارای پشتیبانی خریداری شود. از همه مهم تر این که تاخیر کمتری نسبت به بفیه سرویس ها داشته باشد. قیمت آن هم نسبت به کیفیتش مناسب باشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =