ترفند کاهش پینگ

کاهش پینگ برای گیمر ها، علاقه مندان به بازی آنلاین، سئو کارها، افرادی که علاقه به دیدن و دانلود فیلم از اینترنت دارند و تمام کسانی که با اینترنت سرو کار دارند حائز اهمیت است. پینگ در واقع مدت زمانی است که داده ای از طرف کامپیوتر شخصی یا موبایلتان به سرور فرستاده می شود و باز می گردد.  زمان پینگ بر اساس میلی ثانیه اندازه گیری می شود. هرچه این مدت زمان کمتر باشد سرعت انقال داده ها بیشتر است. این کاهش پینگ که به معنای کاهش زمان پینگ است برای بازی های آنلاین بسیار اهمیت دارد.

روش ها و ترفند های کاهش پینگ چیست؟

روش های  مورد استفاده بسیار ساده است. به راحتی می توانید با رعایت این موارد تا حدودی زمان پینگ را کاهش دهید.

در نزدیکترین فاصله نسبت به مودم و دستگاه وای فای خود قرار بگیرید:

شاید به نظرتان این راهکار پیش پا افتاده و مهمی نباشد. باید بدانید که این راهکار بسیار تاثیر گذار و مهم است. سعی کنید فاصله تان تا مودم کمتر باشد. در محلی باشید که مودم وجود دارد و بین شما و مودم دیوار و حائلی و جود نداشته باشد. دیوار و فاصله تا مودم قدرت سیگنال های اینترنت را بسیار کم می کند. با این اقدام بسیار ساده سرعت انتقال اطلاعات را می توان به راحتی افزایش داد.

کاهش تعداد کاربرانی که از مودم به صورت همزمان استفاده می کنند باعث کاهش پینگ می شود:

تعداد کاربرانی که به صورت همزمان از دستگاه مودم و یا روتر استفاده می کنند بسیار مهم است. هرچه تعداد کاربران اینترنی از مودم مشترک بیشتر باشند، زمان پینگ افزایش می یابد. برای کاهش، کاربران را به حداقل ممکن برسانید. رمز وای فای خود را عوض کنید.

از سیستم کابلی به جای بی سیم استفاده کنید:

اگر برایتان امکان دارد سیستم خودر را با کابل به مودم وصل کنید. با این روش سرعت انتقال اطلاعات زیاد می شود. در این روش از قطع و وصل شدن اینترنت نیز جلو گیری می شود.

هر چند وقت یکبار مودم را ری استارت کنید:

دلیل ری استارت کردن مودم یا روتر پاک شدن حافظه پنهان دستگاه است. حافظه پنهلن حافظه ای است که مقداری از اطلاعات را درون خود ذخیره می کند تا در صورت لزوم در اختیار پردازنده مورد نظر قرار دهد. این حفظ اطلاعات توسط حافظه سرعت اینترنت را کاهش می دهد. این امر از کاهش پینگ جلوگیری می کند. با ری استارت کردم مودم هر چند وقت یکبار سرعت اینارنت خودرا بهبود ببخشید و از زمان پینگ بکاهید.

از مودم به روز استفاده کنید:

باید توجه کنید که بر اساس نیاز تان و کاربردی که مودم برای تان دارد مودم مورد نیاز تان را خریداری کنید. مودم های جدید تر به دلیل تکنولوژی بروزی که استفاده می کنند باعث افزایش سرعت اینترنت و کاهش پینگ می شوند. اگر مودمتان قدی می است و سرعت اینترنت برایتان مهم است مودمتان را عوض کنید.

بروز رسانی frimware :

گاهی اوقات با بروز رسانی فریم ور مودم یا روتر به راحتی به کاهش پینگ کمک می کنید. با یک بروز رسانی ساده از قطع و وصل شدن اینترنت و سرعت کم مودم جلوگیری کنید.

تمیز کردن گرد و غبار سیستم:

این مورد شاید برایتان عجیب باشد اما باید بدانید که گرد و غبار موجود روی کارت شبکه و سیستم شما در پینگ اثر دارد. با تمیز کردن سیستم خود به کاهش پینگ و زیاد شدن سرعت اینترنت کمک کنید.

افزایش پهنای باند:

اگر بازی آنلاین انجام می دهید اهمیت این موضوع را در سرعت اینترنت به خوبی می دانید. راه ساده برای افزایش باند کاهش کاربران است.

سرور نزدیکتر بازی آنلاین را انتخاب کنید:

بازی های آنلاین معمولا چندین سرور برای موقعیت های جغرافیایی مختلف دارند. شما نزدیکترین سرور را به خودتان انتخاب کنید. با استفاده از این قابلیت سرعت اینترنت را بهبود ببخشید.

تمام برنامه های در حال اجرا پس زمینه را ببیندید:

اگر در حال بازی های دیگر هستید حتما آن ها ببینید. اگر در حال دانلود هستید و یا حتی صفحات دیگری را باز دارید ببندی. با انجام این کارها پهنای باند خودرا افزایش می دهید و سرعت اینترنتتان زیاد می شود.

کاهش پینگ توسط اپراتور ارائه دهنده اینترنت:

همان طور که می دانید افزایش سرعت اینترنت به عوامل متعددی بستگی دارد. اما پینگ داخلی را می توان تا حدی بهبود بخشید. از اپراتور خود بخواهید که پینگ داخلی شما را برای بازی آنلاین کاهش دهد. این موضوع نیز اثر گذار است. دقت کنید که از کدوام اپراتور اینترنت خود را خریداری می کنید.

سرویس کاهش پینگ عاملی بسیار تاثیر گذار :

این سرویس ها به راحتی پینگ خارجی را کاهش می دهند و بسیار کارآمد هستند. از آن جایی که سایت بسیار یاز بازی های آنلاین خارج یاست کاهش پینگ داخلی اثر چندانی ندارد. با استفاده از این سرویس ها سرعت اینترنت تان را بهبود ببخشید.

سرویس های کاهش پینگ فرا پینگ بهترین راه حل آسان برای کاهش پینگ