سرویس کاهش پینگ بازی آنلاین

خرید سرویس کاهش پینگ برای بازی آنلاین

خرید سرویس کاهش پینگ مناسب برای بازی های آنلاین بسیار اهمیت دارد.سرور اکثر بازی های آنلاین در ایران وجود ندارد. این فاصله زیاد تا سرور خارجی باعث پینگ بالا می شود. از این رو کاربران برای کاهش پینگ، سرویس کاهش پینگ را از شرکت معتبر تهیه می کنند. به این صورت از تاخیر در بازی و عملکرد آن جلوگیری می شود. کاربران با این سرویس ها می توانند بازی بدون دغدغه و لذت بخشی را تجربه کنند.

از چه شرکت و یا وب سایتی خرید سرویس کاهش پینگ صورت بگیرد؟

از کاربری های بیش از حد برروی یک سرور امتناع کرده ایم تا برای شما مشکلی پیش نیاید.

خرید سرویس کاهش پینگ را از شرکتی انجام دهید که تمام بازی های آنلاین تک کاربره و چند کاربره را پشتیبانی کند.

برای کیفیت تضمینی از شرکتی سرویس را تهیه کنید که از سرور های قوی استفاده می کند.

حتما قبل از خرید اکانت را چک کنید اکثر سایت ها امکان تست را به کاربر می دهند.

پایداری سرویس ها بسیار مهم است که حتکا باید به آن دقت کنید.

محدودیت حجمی منصفانه نیز نکته مهمی است که باید به آن در هنگام خرید دقت کنید.

سرویس کاهش پینگ را برای چه دستگاه هایی می توان استفاده کرد؟

سرویس کاهش پینگ در واقع دور زدن تحریم ها است. با این سرویس می توان به نزدیکترین سرور خارجی وصل شد. با خرید سرویس کاهش پینگ تاخیر و لگ را به حداقل ممکن برسانید. در دستگاه های زیر می توان از این سرویس استفاده کرد:

  • دستگاه موبایل
  • کامپیوتر شخصی
  • لپ تاپ
  • تبلت
  • کنسول

باید توجه داشت که واحد پینگ میلی ثانیه است. برای یگ گیمر چندین میلی ثانیه نیز اهمیت دارد. زیرا با کاهش زمان پینگ، سرعت انتقال داده بیشتر می شود. در بازی های آنلاین پینگ اثر مستقیم در برد و یا باخت گیمر دارد.

آیا ممکن است با خرید سرویس کاهش پینگ دچار مشکل شویم؟

اکانت کاهش پینگ کاملا امن می باشد. استفاده از این سرویس ها هیچگونه مشکلی ندارد. این سرویس ها دخالتی در آی پی اصلی شما ندارند. فقط کوتاهترین مسیر انتقال اطلاعات را پیدا می کند و پینگ را کاهش می دهد.

مفهوم پینگ چیست؟

پینگ این قدر در نظر کاربران اینترنتی و گیمر ها مهم است که حاضرند اقداماتی از جمله خرید سرویس کاهش پینگ را انجام دهند. با پینگ بالا مهارت یک گیمر زیر سوال می رود. هر چه قدرم که گیمر مهارت بالاتری نسبت به رقیبانش داشته باشد. پینگ در واقع به مدت زمان رفت و برگشت داده اطلاعاتی از مبدا سیستم شما به سرور بازی گفته می شود.

اتصال سرویس کاهش پینگ برروی مودم:

گاهی اوقات خرید سرویس کاهش پینگ برای چند سیستم و کاربر می باشد. در این صورت می توان سرویس را برروی مودم متصل کرد تا همه کاربران شاهد کاهش پینگ خود در هنگام استفاده از اینترنت باشند. این مورد برای کافینت ها نیز قابل استفاده است.

قابلیت استفاده از سیستم vpn برروی بعضی مودم های رده بالا وجود دارد.

باید مودم از سیستم وی پی ان کلاینت پشتیبانی کند.

در این حالت به طور مستقیم می توانید از سرویس کاهش پینگ برروی مودم استفاده کنید.

توجه: مودم تاثیر زیادی در کاهش پینگ داخلی دارد. انتخاب مودم به روز می تواند در کاهش پینگ اثر گذار باشد. فاصله تا مودم باید در کمترین حالت باشد تا پینگ کم شود.  دیوارها و اشیا و آینه مابین شما مثل مانع عمل می کند.

امکان دانلود کردن و آپدیدیت کردن با خرید سرویس کاهش پینگ وجود دارد؟

خرید سرویس کاهش پینگ به منظور کاهش پینگ برای بازی های آنلاین کاربرد دارد. این سرویس ها مخصوص بازی های آنلاین است. هرگونه دانلود کردن، آپدیت برنامه ها و تماشای فیلم ممنوع می باشد. توجه داشته باشید که حتی اگر 24 ساعت شبانه روز مشغول بازی باشید بازهم با مشکل روبه رو نخواهید شد. اگر قصد دانلود، ،آپدیت و تماشای فیلم را دارید سرویس کاهش پینگ مربوطه را تهیه کنید و از سرعت آن لذت ببرید.

سخن آخر برای خرید سرویش کاهش پینگ:

سرویس کاهش پینگ برای بازی های آنلاین برای گیمر های ایرانی به علت فاصله زیاد با سرور خارجی بسیار ضروری و کاربردی است. دقت کنید که از شرکت مناسب این سرویس ها را خریداری کنید تا بتوانید تجربه بازی روان و لذت بخش را داشته باشید. شرکت های مختلف سرویس های مختلف با کاربرد های مختلف را ارائه می کنند. حتما قبل از خرید سرویس کاهش پینگ آن را تست کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =