خرید سرویس کاهش پینگ برای بازی

خرید سرویس کاهش پینگ برای بازی:

کاهش پینگ برای بازی ها برای گیمر ها و کاربران بازی های آنلاین بسیار مهم است. دلیل مهم بودن کاهش تاخیر، تجربه بازی روان و لذت بخش می باشد. معمولا اولویت گیمرهای بازی های آنلاین این است که به سرور بازی مورد نظر نزدیک تر باشند تا بتوانند بازی بهتری را ارائه دهند. امروزه بازی های آنلاین به یکی از سرگرمی های مهم برای جوانان دنیا تبدیل شده است. ارتباط درست اینترنت و بستر های آن از ملزومات بازی های آنلاین است. برخی از کشور ها زیر ساخت های اینترنت خود را به درستی فراهم کرده اند. از این رو زمینه بازی آنلاین به خوبی برای کاربران فراهم شده است. در حالی که در ایران برای بازی روان باید از خرید سرویس کاهش پینگ مناسب بهره برد.

تاخیر و یا پینگ به چه معناست؟

وقتی بحث بازی های آنلاین می شود مفهوم پینگ نیز به دنبال آن می آید. زمان پینگ به میانگین مجموع زمانی گفته می شود که داده شما از دستگاه بازی شما به سمت سرور بازی مورد نظرتان رفت و برگشت می کند. پینگ تایم یا زمان پینگ بر حسب میلی ثانیه سنجیده و اندازه گیری می شود. هرچه زمان پینگ کمتر باشد یعنی سرعت انتقال اطلاعات بیشتر است.  از این رو گیمر ها همیشه به دنبال راهی برای خرید سرویس کاهش پینگ مورد نظر هستند. اگر زمان پینگ شما 90 میلی ثانیه باشد به این معنا است که 90 میلی ثانیه طول می کشد که سیستم شما به در خواست سرور بازی مورد نظرتان پاسخگو باشد.

سرویس کاهش پینگ برای بازی:

هرچه زمان پینگ کمتر باشد بازی روان تر است. بحث خرید سرویس کاهش پینگ امری ضروری برای گیمر ها و کاربران آنلاین است. اگر پینگ بازی بالا باشد حرکات بریده بریده و غیر معمولی به نظر می رسد. وقتی پینگ شما بالا باشد در واقع رقابت منصفانه ای بین شما و رقیبانتان حاصل نخواهد شما. اگر حتی مهارت شما بسیار بهتر از رقیبان تان باشد بازهم اثری در نتیجه بازی نخواهد داشت. پینگ بالا بازی را برایتان غیر قابل تحمل می کند.

سرور هم داده های هر بازیکن را پردازش می کند و هم موقعیت هر بازیکن را به دیگر بازیکنان نشان می دهد. در بازی های آنلاین که اکثرا چند کاربره شده اند اگر یک یا چند بازیکن پینگ تایم بالایی داشته باشند، دیگر بازیکنان نیز از بازی لذت نخواهند برد. کیفیت بازی دیگر بازیکنان نیز دچار تغییر می شود. آن ها نمی توانند موقعیت درست بازیکنان را تشخیص دهند. از این رو استفاده از این سرویس برای کاربران امری ضروری است.

تا چه محدوده پینگی می توان بازی را ادامه داد؟

تا پینگ 150 میلی ثانیه می توان بازی روان را ادامه داد. بیشتر از این محدوده بازی کلافه کننده خواهد بود و ادامه بازی امکان پذیر نخواهد بود.

موقعیت مکانی سرور های بازی چه تاثیری در کاهش پینگ برای بازی دارد؟

عوامل موثر در کنار خرید سرویس کاهش پینگ ، استفاده از فراهم کننده اینترنت مناسب، زیرساخت ها و بستر مناسب اینترنت در کشور، فاصله سرور های بازی تا کاربران آنلاین و استفاده از سیستم کاهش پینگ مناسب می توان نام برد.

زمان پینگ شما در صورتی که سرور بازی چند کیلومتر آنور تر باشد بسیار کمتر است تا اینکه سرور در کشوری دوردست با فاصله بسیار زیاد تا شما باشد.

سرور های محلی:

ایجاد و راه اندازی سرور محلی و یا LOCAL علاوه برا اینکه فاصله تا سرور بازی را کاهش می دهد، زمان پینگ شما را به میزان قابل توجهی کم می کند. در سال های اخیر به دلیل تحریم بودن ایران، سرور بازی های آنلاین در ایران وجود نداشته است و کاربران را با مشکلات زیاذی روبه رو کرده است. خوشبختانه با استفاده از سرویس کاهش پینگ مناسب که توسط شرکت ها و وب سایت ها ارائه می شود، پینگ تایم نیز کاهش یافته است.

جمع بندی در مورد سرویس کاهش پینگ :

برای کاهش زمان لگ در بازی های یک کاربره و چند کاربره راه هایی وجود دارد. می توان از خرید سرویس کاهش پینگ برای بازی به این منظور استفاده کرد. سرویس کاهش پینگ فاصله انتقال اطلاعات را از شما تا سرور بازی کم می کند. علاوه بر استفاده از خرید سرویس کاهش پینگ حتما از ترفند های کاهش زمان پینگ نیز استفاده کنید. تا بتوانید بازی روان و لذت بخشی را تجربه کنید. بازی با پینگ تایم پایین از کلافه شدن و سردرگم شدن تان در حین بازی جلوگیری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =