سرویس کاهش پینگ و اهمیت آن

خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر

کاهش پینگ برای کامپیوتر و خرید سرویس مناسب برای آن از اهمیت زیادی برخور دار است. کابران اینترنتی و گیمر های فعال با کامپیوتر و لب تاپ شخصی خود، کار می کنند. کاهش پینگ مستلزم شناخت مفهوم پینگ، سرویس کاهش پینگ و ترفند های کاهش پینگ می باشد. خرید سرویس کاهش پینگ مناسب بسیار در کم شدن پینگ اثر دارد.

مفهوم پینگ در خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر چیست؟

همه ی گیمر ها برای اینکه بازی لذت بخشی را تجربه کنند، به دنبال خرید سرویس کاهش پینگ  مناسب خود هستند. پینگ تایم یا زمان پینگ به مدت زمان رفت و برگشت یک بسته داه حاوی اطلاعات از مبدا کامپیوتر شخصی شما به سمت سرور بازی یا سایت مورد نظر می باشد. این بسته داده اطلاعات می تواند شامل هر اقدام شما در بازی آنلاین باشد. مثلا تیر اندازی، نشانه گیری، ضربه به حریف، دویدن و حرکت می تواند یک بسته داده اطلاعات باشد. نتیجه می گیریم که هرچه این بسته اطلاعات دیرتر منتقل شود کاهش پینگ با مشکل مواجه می شود. همگان در بازی های اینترنتی و کاربران سایت ها به دنبال کاهش آن هستند. هرچه پینگ تایم یا پینگ کمتر باشد، سرعت انتقال داده بیشتر است. قطع و وصلی سایت مورد نظر کمتر می شود.

سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر چیست؟

خرید سرویس کاهش پینگ برای کاربران آنلاین بازی های اینترنتی کاربرد دارد. این سرویس ها  بیشتر منجر به کاهش پینگ  خارجی می شود. بیشتر بازی های آنلاین سرور خارجی دارند.  کاهش پینگ داخلی به کاهش پینگ از مبدا سیستم شما تا سرور داخلی کمک می کند. کاهش پینگ خارجی به کاهش پینگ سرور خارجی کمک می کند.

اقدامات لازم برای مودم به منظور کاهش پینگ:

از آنجایی که اکثرا لپ تاپ ها با مودم و وای فای به اینترنت متصل می شوند، مودم نیز اهمیت ویژه ای دارد. باید توجه داشت که اقدامات انجام شده برای کیفیت مودم برای کاهش پینگ  لازم است اما کافی نیست. ارتقا مودم در کنار خرید سرویس کاهش پینگ  برای کامپیوتر ضروری است.

اقدامات لازم برروی مودم:

  • مکان مناسبی که نویز کمتری دارد برای دستگاه مودم استفاده کنید. برای انتخاب این محل مناسب حتما در جاهای مختلف پینگ سایت مورد نظرتان را به روش های گفته شده در مقاله های گذشته، در جاهی مختلف منزل و یا محل کارتان اندازه گیری کنید. انتخاب محل مناسب برای مودم و فاصله شما تا آن نقش به سزایی در کاهش پینگ برای کامپیوتر شما دارد.
  • مودمتان را به روز نگهدارید.
  • از آنتن تقویتی برای مودم خود استفاده کنید.
  • وای خودتان را در صورت لزوم تک کاربره کنید. با این کار پهنای باند افزایش می یابد. علاوه بر خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوترتان اقدامات انجام شده را نیز انجام دهید.
  • رمز شخصی پیچیده برای وای فای انتخاب کنید. رمز باید به گونه ای باشد تا به راحتی قابل حدس نباشد.
  • برای وای فای خود هزینه کنید. اگر بتوانید وای فای به روز و خوبی را تهیه کنید بهتر است. اگر برایتان مقدور نیست از دستگاه تقویت وای فای استفاده کنید.
  • هر چند وقت یکبار مودم خود را ریست کنید تا حافظه پنهان آن پاک شود. به این صورت پردازش با سرعت بهتری انجام می شود.
  • از بروز ترین فناوری های مربوط به مودمتان استفاده کنید.
  • از پهنای باند در فرکانس 5 گیگا هرتز استفاده کنید. این پهنای باند در مقایسه با فرکانس 2.4 گیگا هرتز خلوت تر است. در فرکانس 5 گیگا هرتز اتصال سریع تری نسبت به بقیه وجود دارد.

موارد ذکر شده علاوه بر خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر تان می تواند به شما کمک زیادی کند.

کاهش پینگ تا چه محدوده پینگی اثرگذار است؟

اگر زمان پینگ کمتر از 20 الی 30 میلی ثانیه باشد، این محدوده تاخیر بسیار کمی دارد. این محدوده پینگ بسیار عالی برای بازی آنلاین است.

اگر زمان پینگ در محدوده 30 تا 100 میلی ثانیه باشد، هنوز هم متعارف است. در این محدوده نیز شما بازی لذت بخش و روانی را تجربه خواهید کرد.

اگر زمان پینگ در محدوده 100 تا 150 میلی ثانیه باشد، هنوز هم قابل استفاده است.

با خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر، پینگ را تا این محدوده کنترل کنید. پینگ بالاتر از 150 میلی ثانیه بازی را غیر قابل تحمل خواهد کرد.بازی در این محدوده نه تنها لذت بخش نخواهد بود بلکه از بازی آنلاین نیز کلافه خواهید شد.

سخن آخر:

اقدامات و ترفند های لازم را برای کاهش پینگ داخلی به کار ببرید. از خرید سرویس کاهش پینگ برای کامپیوتر غافل نشوید. توجه کنید که بازی های آنلاین اکثر سرور خارجی دارند. از این رو کاهش پینگ خارجی نیز برای شان اهمیت دارد. محدوده پینگ خود را بررسی کنید تا بتوانید بازی لذت بخشی را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =