خرید سرویس کاهش پینگ برای PS4

کاهش پینگ برای PS4 بسیار اهمیت دارد. دلیل اهمیت این است که همه بازی ها پشتیبانی می شوند. کنسول PS4 هم همانند کامپیوتر است. با اتصال از طریق PPTP می توانید به راحتی به سرور ها متصل شوید. مصرف اینترنت به عهده کاربر اینترنی می باشد. در مصرف اینترنت تفاوتی بین کنسول PS4 و کامپیوتر وجود ندارد.

روش ساده شیر کردن کانکشن به کنسول PS4:

روش های زیادی برای شیر کردن کانکشن به کنسول PS4 و در نتیجه استفاده از خرید سرویس کاهش پینگ برای PS4 وجود دارد. در این جا ساده ترین روش شیر کردن را آموزش خواهیم داد. در این آموزش به تمام نکات ریز مربوطه اشاره خواهیم کرد.

در این روش اینترنت را از طریق بی سیم یا همان وای فای به لپ تاپ مورد نظرمان متصل می کنیم. باید توجه داشت که پینگ اینترنت لپ تاپ ما برای بازی مورد نظر پایین باشد. به روش های گفته شده پینگ اینترنت مان را کاهش می دهیم. سپس از طریق کابل لن PS4 و لپ تاپ را به یکدیگر متصل می کنیم.

وسایل مورد نیاز برای کاهش پینگ برای PS4:

برای این روش ساده، تنها به لپ تاپ دارای شبکه، مودم وایرلس، کابل لن و دستگاه PS4 نیاز داریم.

روش اول برای کاهش پینگ:

در مرحله اول پس از خرید سرویس کاهش پینگ، اکانتی که از شرکت مورد نظرتان تهیه کرده اید را می توانید برروی دستگاه PS4 تان شیر کنید.

سرویس کاهش پینگ برای PS4 یک اکانت به صورت VPN در اختیار شما قرار می دهد. به قسمت  Properties اکانت VPN بروید. سپس تنظیمات زیر را برای آن انجام دهید:

درقسمت روش شیر شدن LAN را انتخاب کنید. نام های دیگر شبکه لن، اترنال و محلی است. هرکدام که در سیستم شما وجود دارد آن را انتخاب کنید.

اگر به مشکل برخوردید ایرادی ندارد. ما در این جا دو روش دیگر را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

روش دوم برای کاهش پینگ PS4:

در ابتدا لپ تاپ و یا سیستم پی سی را به دستگاه مودم متصل کنید. پس از آن نرم افزار پروکسی را دانلود کنید. باید توجه کنید که زبان برنامه باید انگلیسی انتخاب شود. از طریق نرم افزار اختصاصی به سرویس متصل شوید. سپس نرم افزار پروکسی را اجرا کنید. سپس برروی START کلیک نمایید. پس از اینکه دکمه استارت را زدید نوار سبز رنگ به گردش در خواهد آمد. سپس در قسمت پروکسی سرور آی پی و پورت که در پایین صفحه تان مشاهده می کنید، آدرس های مربوط ه خودتان را وارد کنید.

مراحل به درستی تمام شده است از بازی بدون تاخیر خود با خرید سرویس کاهش پینگ لذت ببرید.

برای تست کردن انجام مراحل باید ترافیک اکانت خود را چک کنید. اگر از آن کم شده باشد مراحل را به درستی انجام داده اید. در غیر این صورت در کار شما ایرادی وجود دارد. دوباره مراحل را بررسی کنید و یا از روش سوم استفاده کنید.

نکته:  برای کاهش پینگ برای PS4 سیستم باید روشن باشد. فایروال و آنتی ویروس باید به طور کامل غیر فعال باشد. اگر از آنتی ویروس Eset Nod32 استفاده می کنید آن را با آنتی ویروس دیگری جایگزین کنید. تا عملکرد بهتری داشته باشید.

روش سوم برای کاهش پینگ:

در ابتدا فایر وال و آنتی ویروس را حتما خاموش کنید. پس از خرید سرویس کاهش پینگ، برای شیر سرویس مورد نظرتان نیاز مند کابل نیز هستید. پس شما نیاز به وردی و خروجی اینترنت از کامپیوتر شخصی تان هستید. وردی اینترنت را با وای فای تامین می کنید. خروجی اینترنت را با کابل لن تامین کنید.

برای کاهش پینگ برای PS4 یا باید از نرم افزار اختصاصی استفاده کنید. و یا باید آن را بسازید. دقت کنید که پس از اینکه نرم افزار را دانلود کردید حتما باید یک بار به آن متصل شوید. در این صورت کانکشن مربوطه در Network Connections  سیستم شما ایجاد شود.

بر روی Pingpass PPTP کلیک راست کنید و گزینه پراپرتیز را بزنید. گزینه SHARING را بزنید و موارد زیر را تیک بزنید.

تیک زدن دقیق آیکون ها برای کانکشن PS4

عملیات شیر کردن در این جا به اتمام رسیده است.

کلام آخر:

برای کاهش پینگ برای PS4 باید از خرید سرویس کاهش پینگ  استفاده کرد. هم چنین بایستی از ترفند های کاهش پینگ نیز استفاده کرد. سپس با روش های بالا می توان سرویس کاهش پینگ را بر روی PS4 به راحتی شیر کرد. در نهایت از بازی روتن و بدون تاخیر لذت برد.

برای خرید سرویس کاهش پینگ به صفحه اول سایت مراجعه کنید