دریافت تفنگ UGR در Call of Duty Black Ops Cold War
کال اف دیوتی و وارزون

بازی Call of Duty Black Ops Cold War

تفنگ UGR در Call of Duty Black Ops Cold War یک مسلسل دستی (SMG) تمام اتوماتیک است که تری آرک آن را توپخانه‌ای در نبرد نزدیک و سلاحی دقیق در نبردهای برد متوسط خطاب می‌کند. تفنگ UGR در Call of Duty Black Ops Cold War از فشنگ‌های ۵.۵۶ میلیمتری بهره برده و سرعت شلیک متوسط، رو به بالایی دارد.

شما برای بازگشایی سلاح UGR در بخش مولتی پلیر بازی بلک اپس کلد وار باید با استفاده از یکی از SMGهای خود در ۱۵ مبارزه حداقل یک دشمن که به وسیله Spy Plane، UAV یا Field Mic خودتان شناسایی شده را بکشید. چالش بخش مولتی پلیر این بازی سخت نیست و شما تقریبا در تمامی مبارزات حداقل یک مرتبه از Spy Plane، UAV یا Field Mic استفاده می‌کنید و کشتن تنها یک دشمن با سلاح‌های SMG به طور کلی چالش بزرگی نیست. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر مبارزه را به پایان نرسانده و در میان مبارزه از سرور خارج شوید، کیل به دست آورده حساب نخواهد شد. شما می‌توانید این چالش را به راحتی در نقشه‌های کوچک بازی پشت سر گذاشته و از همین رو ما استفاده از پلی لیست‌های Nuketown 24/7 و Face Off 6V6 را برای پشت سر گذاشتن چالش پیشنهاد می‌کنیم.

شما می‌توانید بدون پشت سر گذاشتن چالش‌های تفنگ UGR در Call of Duty Black Ops Cold War و البته با خرید باندل اپراتور Lazar این تفنگ را دریافت کنید. باندل اپراتور Lazar یک باندل شامل ۱۰ آیتم است. باندل اپراتور Lazar با قیمت ۲۴۰۰ سی پی (CP) در بازی، معادل با ۲۰ دلار عرضه شده و در کنار اپراتور الیزار ازولی (Eleazar Azoulay) ملقب به لازار از بخش داستانی بازی Call of Duty Black Ops Cold War و باندل تفنگ UGR با نام Dealmaker، ۸ آیتم دیگر را نیز دریافت می‌کنید.

ناگفته نماند که پس از بازگشایی باندل Dealmaker، شما تنها قادر به استفاده از افزونه‌هایی که از پیش روی تفنگ نصب شده خواهید بود و برای استفاده از دیگر افزونه‌ها باید تفنگ UGR را ارتقا دهید

با توجه به نیاز گیمرها به پایین بودن پینگ و کم شدن لگ برای شرکت در بازی و رفع تحریم مفتخریم سرویس کاهش پینگ را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار داده و در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.