سرویس کاهش پینگ

سرویس کاهش پینگ Ios

کاهش پینگ Ios در آیفون ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای چک کردن سرعت اینترنت تان می توانید یک فایل دلخواه را از سایتی که همیشه سرعت دانلودش بالاست دانلود کنید. بدین صورت سرعت اینترنت را می یابید سخن ما در مورد سرعت بارگذاری سایت از سرور است. در واقع کار اصلی ما با مفهوم پینگ و کاهش آن در آیفون است.

مفهوم کاهش پینگ چیست؟

کاهش پینگ در کاهش پینگ Ios به معنای کاهش تاخیر و کوتاه کردن زمان پینگ است. در واقع زمان پینگ به مدت زمانی گفته می شود که رفت و برگشت داده اطلاعات از مبدا تا سرور مورد نظر طول می کشد. هرچه این مدت زمان کمتر باشد، سرعت انتقال داده ها نیز بیشتر است. کاهش پینگ از قطع و وصل شدن اینترنت نیز جلوگیری می کند.

سرویس کاهش پینگ Ios چیست؟

سرویس کاهش پینگ در واقع سرویسی است که از سایت معتبر خریداری می شود. همان طور که از اسم آن مشخص است منجر به کاهش پینگ و تاخیر و لگ در آیفون می شود. این سیستم برای تمامی کاربران اینترنتی و از همه همم تر گیمر ها کاربرد دارد.

چگونه در آیفون و آیپد زمان پینگ را اندازه بگیریم؟

اگر بتوانیم به درستی زمان پینگ را تشخیص دهیم، کاهش پینگ Ios و استفاده از یک سیستم مناسب برای کاهش پینگ نیز اثر گذار تر خواهد بود.

اینترنت استفاده شده توسط شما می تواند از انواع زیر باشد:

  • ADSL
  • استفاده از وای فای
  • اینترنت سیمکارت
  • استفاده از شبکه تلفن همراه

برای تست کردن میزان تاخیر در شبکه اینترنت و در نتیجه کاهش پینگ Isp می توانید از اپلیکیشن Pingify استفاده کنید. خوشبختانه استفاده از این اپلیکیشن رایگان است. همان طور که می دانید عملکرد پینگ را در ویندوز با cmd آموزش داده ایم. عملکرد این نرم افزار نیز مانند عملکرد پینگ در ویندوز می باشد.

پس از نصب این نرم افزار خواهید دید که زمان پینگ را برحسب میلی ثانیه با رنگ های مختلف نشان می دهد.  این موضوع در کاهش پینگ Ios شما کاربرد دارد. برای شروع کار اپلیکیشن ذکمه start test را فشار دهید. برای توقف نیز دکمه stop test را بزنید.

ممکن است در لیست پینگ به جای عدد علامت تعجب را ببینید. این علامت نشان دهنده یقطع شدن اینترنت شما است. در این صورت باید به بررسی سرویس تامین کننده اینتر تان بپردازید.

کاربرد مهم اپلیکیشن پینگیفای که در کاهش پینگ Isp کاربرد دارد؟

این اپلیکیشن را فعال کنید و در منزل و یا محل کار خود به خوبی بچرخید. با این کار نقاط کور منزل که اینترنت ضعیف و پینگ بالایی دارد را پیدا می کنید. این مورد در کاهش پینگ به شما کمک به سزایی می کند.

در دکه آنالیز نرم افزار، سوابق پینگ در زمان های مختلف به شما نشان داده خواهد شد. پس میتوانید پینگ را در منزلتان، محل کارتان و دیگر شبکه ها با هم مقایسه کنید. و بررسی عوامل افزایش دهنده پینگ بپر دازید. بدین صورت کاهش پینگ Ios را بهبود ببخشید.

این نرم افزار به صورت پیش فرض وب سایت گوگل را پینگ می کند. شما می توانید در قسمت تنظیمات، آن را تغییر دهید. باید بدانید که گوگل سرور های سریعی دارد پس برای تست کردن گزینه مناسبی است.

آموزش ساخت  کانکشن کاهش پینگ Ios:

در ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید. سپس به قسمت General بروید. به آیکون v*p*n  بروید. یک کانکشن جدید بسازید. دکمه Add V*p*n Configuration را بزنید. نوع کانکشن را pptp انتخاب کنید. در آخر آدرس سرور، نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. بدین صورت کانکشن  کاهش پینگ Ios شما ساخته شده است.

نکته: اگر از مودم استفاده می کنید، مودم خود را در جای مناسب قرار دهید تا پینگ کمتری داشته باشید. کمترین فاصله تا مودم داشته باشید به طوری که مانعی در بین شما و مودم قرار نداشته باشد.

سخن آخر:

از سرویس کاهش پینگ Ios برای بهبود کیفیت پینگ دستگاه موبایل خود استفاده کنید. این سرویس کاهش پینگ بسیار کاربردی و موثر در عملکرد شما است. این سرویس برای کسانی که کاربر آنلاین بازی ها هستند، برای سئو کار ها و برای تمام کسانی که با اینترنت کار می کنند کاربرد دارد. با این سرویس ها از کار با اینترنت لذت ببرید. دیگر برای دانلود و آپلود و بازی آنلاین عصبی نخواهید شد. بازی روان و لذت بخش را با سرویس کاهش پینگ تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =