نرم افزار کاهش پینگ

فرا پینگ بهترین راه حل آسان برای کاهش پینگ

فرا پینگ  ارائه دهنده سرویس های کاهش پینگ، افزایش سرعت اینترنت و تبدیل اینترانت به اینترنت در ایران است که فعالیت خود را از ابتدای سال 1398 در راستای بهبود کیفیت اینترنت کاربران (علی الخصوص گیمرها) آغاز کرد. فراپینگ یک سرویس کاملا ایرانی و مطمئن، امن و قدرتمند، در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، با سابقه کاری درخشان و بالا و هم چنین برترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ از دیدگاه بینندگان مجلات و وبسایت های معتبر بازی های آنلاین در ایران می باشد.

هم اکنون مفتخریم که توانسته ایم سرویس کاهش پینگ نامحدود را با قابلیت رفع 90 درصد تحریم های اینترنتی که علیه کاربران ایرانی وضع شده است ارائه دهیم.

خرید سرویس کاهش پینگ

نرم افزار، کاهش پینگ به چه معناست؟

کاهش پینگ در نرم افزار کاهش پینگ به معنای کاهش مدت زمان رفت و برگشت اطلاعات از سیستم شما به سرور می باشد. با این وسیله سرعت ارتباط شبکه زیادتر می شود. انتقال اطلاعات و داده ها بهتر و باسرعت بالاتری انجام می شود.

در سطح اینترنت نرم افزارها و شرکت هایی هستند که در وبسایت شان محصولاتی برای کاهش پینگ دارند. این برنامه ها و نرم افزار ها اطلاعات را از سرور دریافت می کنند. آن ها پس از دریافت اطلاعات مورد نظر را به شما می فرستند. سرعت انتقال اطلاعات و دریافت اطلاعات از سرور  توسط آن ها نسبت به شما بیشتر است. این موضوع باعث کاهش زمان پینگ می شود.

ویژگی های نرم افزار کاهش پینگ فراپینگ :

از نرم افزار فراپینگ می توان به راحتی در تمامی دستگاه ها استفاده کرد.  این نرم افزار زمان واقعی تان را بهینه سازی می کند. قابلیت اتصال چند اینترنت را دارد. به سرور های تمام جهان متصل می شود.سرویس فراپینگ به شما کمک میکند تا بازی های آنلاین را بدون لگ بگذرانید.

سرویس های فراپینگ از تمام بازی های آنلاین پشتیبانی می کند.

چرا انتخاب نرم افزار کاهش پینگ اهمیت دارد؟

 وقتی پینگ بالا باشد و از نرم افزار کاهش پینگ استفاده نشود، تصویر در زمان مشخص نشان داده نمی شود. کارایی گیمر به میزان زیادی کاهش می یابد.

از این رو استفاده از سرویس کاهش پینگ را به شما گیمر های عزیز توصیه میکنیم

مقدار پینگ:

مقدار پینگ با توجه به مسافت سرور و سرعت انقال داده متغیر است. این مقدار از 5 تا 300 متغیر است. زمانی که تایم پینگ 300 باشد بازی نه تنها لذت بخش نیست بلکه غیر قابل تحمل است. این نرم افزار ها در کاهش مقدار پینگ بسیار اثر گذار است. این نرم افزار بازی آنلاین را روان و لذت بخش می کند.

جمع بندی:

بازی های آنلاین تک کاربره و چند کاربره مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این افراد به دلیل روان نبودن بازی نه تنها لذت نمی برند بلکه کلافه نیز می شوند.  در کشور ما زیر ساخت های مناسب برای اینترنت با سرعت بالا وجود ندارد. سرویس کاهش پینگ فراپینگ کمک بسیاری به گیمر ها و فعالان اینترنتی خواهد کرد .

برای خرید سرویس کاهش پینگ به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید