کاهش پینگ اینترنت مخابرات

کاهش پینگ اینترنت مخابرات برای علاقه مندان به بازی های آنلاین اهمیت زیادی دارد. یکی از مشکلات بازی کنان پینگ بالا می باشد. از زمانی که شرکت مخابرات، اینترنت را با قیمت مناسبی ارائه کرده است. گیمرهای زیادی بدون توجه به پینگ بالایآن به سمت آن رفته اند. پینگ اینترنت این شرکت بالاست. حتی برای بعضی کاربران مقدار پینگ به بالای 300 هم می رسد. این پینگ بالا بازی را غیر قابل تحمل می کند. کاربر دیگر نه تنها از بازی روان لذت نمی برد بلکه آشفته نیز می شود. از این رو کاهش پینگ مخابرات بسیار اهمیت دارد.

راه حل این پینگ بالا چیست؟

غیر از استفاده از سرویس مناسب کاهش پینگ راه حل عملی دیگری وجود ندارد. سرویس کاهش پینگ را از فراپینگ تهیه کنید. در این صورت می توانید از اینترنت مخابرات استفاده کنید. با سرویس مورد نظر کاهش پینگ اینترنت مخابرات را داشته باشید. سرویس کاهش پینگ برای تمام شرکت ها قابل استفاده و کاربردی است. پس با استفاده از این سرویس ها می توانید با بالاترین کیفیت به بازی آنلاین خود بپردازید. راه حل های دیگری هم وجود دارد که در کنار استفاده از سرویس موثر است.

آیا ممکن است پینگ اینترنت مخابرات کاهش یابد؟

با توجه به زیر ساخت های موجود این امر فعلا امکان پذیر نیست. بسیاری از کاربران از عدم پشتیبانی مخابرات شکایت می کنند. باتوجه به این موارد بهترین راه حل استفاده از سیستم کاهش پینگ می باشد.

مفهوم لگ در اینترنت مخابرات چیست؟

همیشه همراه با کاهش پینگ مفهومی بهنام لگ نیز بیان می شود. لگ در بازی های اینترنتی مفهوم تاخیر در بازی را می دهد. لگ ارتباط مستقیمی با شرکتی که اینترنت را تهیه می کنید (که در این جا مخابرات است) دارد. لگ ارتباطی با سخت افزار و سیستم بازی شما ندارد. لگ تنها با اینترنت شما وابسته است.

هرچه فاصله شما تا سرور بازی بیشتر باشد مشکلات بیشتری خواهید داشت. به طور مثال کاربری که در اروپا است اگر به سرور اروپا متصل شود پینگ کمتری را دارد تا به سرور آمریکا متصل شود.

اگر اینترنت یک کاربر دچار اختلال باشد حتما لگ را مشاهده خواهد کرد. این کاربر بازی روانی را نخواهد داشت.

چرا همه کاربران مخابرات نیاز به سیستم کاهش پینگ اینترنت مخابرات دارند؟

غیر از دلایل ذکر شده، دلیل اصلی و مهم آن این است که، ظرفیت اینترنت ارائه شده توسط این شرکت ها بیشتر از پهنای باندشان است. این شرکت بنا به دلایل خودشان، پهنای باند واقعی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند. این موضوع باعث کاهش سرعت اینترنت و افزایش بالای پینگ می شود. کاربران مختلف پس از تماس با این شرکت ها متوجه فقط دو پیشنهاد می شوند. 1.مودم خودرا خاموش و روشن کنید 2. Dns را تغییر دهید. با توجه به این که بازی های آنلاین عملا نیاز به سرعت بالای اینترنت ندارند. این بازی ها نیازمند پینگ کم هستند. پس می توان از سیستم کاهش پینگ اینترنت مخابرات استفاده کرد.

راه حل های ساده که در کنار استفاده از سرویس کاهش پینگ مخابرات باید از آن ها استفاده کرد:

استفاده از این روش ها در کنار استفاده از سیستم کاهش پینگ اثر گذار است. این روش ها برای شما هزینه ای ندارد.

غیر فعال کردن برنامه های دارای آپلود و دانلود:

دانلود و آپلود متفرقه باعث نوسان پینگ می شود.  در ابتدا باید تمام برنامه هایی که آپلود و دانلود می کنند را بشناسیم. سپس آن ها را غیر فعال کنیم.  این موضوع باعث کاهش پینگ اینترنت می شود. برنامه های زیر آپلود و دانلود انجام می دهند:

Windows Update : بیشتر دانلود انجام می دهد.

Google Drive : بیشتر آپلود انجام می دهد.

Spotify: بیشتر دانلود انجام می دهد.

علاوه بر استفاده از سیستم کاهش پینگ اینترنت مخابرات و غیر فعال کردن برنامه های بالا، او باید سایر برنامه هایی در سیستم شخصی او آپلود یا دانلود می کنند را شناسایی کند. آن ها را نیز غیر فعال کند. گاهی اوقات آپلود و دانلود توسط شخص و سیستم او انجام نمی گیرد. کاربران دیگری که به اینترنت متصل اند از طریق موبایل و یا تبلت اینکار را انجام می دهند. در صورت امکان کاربران دیگرا نیز کاهش دهید.

سخن آخر در خصوص کاهش پینگ اینترنت مخابرات:

متاسفانه گاهی اوقات شاهد این هستیم که گیمرها برای سخت افزار خود هزینه زیادی می کنند. آن ها تمایل به هزینه حتی برای یک مودم خوب را نیز ندارند. اما باید بدانیم که نرم افزارها کمک زیادی به کاربران اینترنتی میکنند. سرویس کاهش پینگ فراپینگ  بسیار کار ساز و کاربردی میباشد .

برای خرید سرویس به صفحه اول سایت مراجعه نمایید