سرویس کاهش پینگ زولا Zula

زولا Zula یک بازی آنلاین در سبک تیراندازی اول شخص یا همان First Person Shooter است که برای اولین بار در سال 2016 توسط شرکت ترکیه‌ای MadByte Games توسعه یافته است . بعد از مدت زمان کوتاهی استودیو بازی‌سازی ایرانی سورنا گیمز با اضافه کردن محتویات جدیدی از جمله نقشه های تهران و پرسپولیس و سلاح های سرد و گرم این بازی مهیج را برای کاربران ایرانی بومی‌ سازی کند و آن را به صورت رسمی و با زبان فارسی در ایران عرضه کرد .

از مهم‌ترین نقاط قوت بازی Zula رایگان بودن آن است؛ یعنی شما برای دانلود و تجربه‌ی این بازی نیاز به پرداخت هیچ پولی ندارید و می‌توانید آن را به صورت Free to Play (رایگان) تجربه کنید که البته خریدهای درون برنامه ای در آن موجود است که خوشبختانه برخلاف بازی های آنلاین دیگر ایرانی که برای خرید های درون برنامه ای با مشکل روبه رو هستیم ، در بازی زولا برای خرید آیتم های مختلف آن ها با محدودیت مواجه نیستیم .

در همه بازی‌های آنلاین پینگ به تعداد خیلی بالا وجود دارد. پینک باعث ایجاد مشکلاتی برای بازیکنان می شود. اگر به عنوان یک گیمر تجربه بازی با بازی زولا را داشته‌ باشید، قطعا در این بازی شما هم با مشکل پینگ در آن برخورده‌اید.

 

راهکارهای موثر برای کاهش پینگ در زولا

 پینگ موجود در یک بازی آنلاین باعث خواهد شد تا کیفیت اینترنت مورد نیاز یک بازی آنلاین به تاخیر بی‌افتد. همچنین این موضوع باعث ایجاد محدودیت فاصله مکانی سرور مورد نیاز و مقصد کاربر برای اتصال خواهد شد.

موثرترین و بهترین راه برای کاهش پینگ بازی زولا استفاده از سرویس های کاهش پینگ میباشد ، فراپینگ این امکان را با استفاده از بهترین سرور ها برای گیمرهای زولا فراهم کرده است

 

با سرویس کاهش پینگ ، فراپینگ با پینگ خوب زولا zula بازی کنیم

و اما موارد دیگری که برای کاهش پینگ در بازی باید مد نظر داشته باید

برای کاهش پینگ در بازی زولا Wi – fi را شخصی کنید

 

وای فای مورد نظرتان را شخصی کنید و در حین بازی کردن در زولا تنها خودتان به وای – فای متصل باشید. افزایش افراد متصل به وای فای باعث خواهد شد که سرعت اینترنت به طور چشمگیری کاهش و در نتیجه پینگ شما افزایش پیدا کند.

در نتیجه افزایش اتصالات موجب ایجاد لگ در بازی می‌شود که همین هم مشکلات زیادی را برای گیمر به همراه خواهد داشت.

استفاده از کابل Lan و مودم و روتر

اتصال کابلی همواره توانسته نقش موثرتری برای کاهش پینگ نسبت به اتصالات بی سیم دیگر داشته باشد.
مورد دیگری هم که باید آن را مورد توجه قرار دهید این است که در هنگام استفاده طولانی مدت از روتر و مودم، ممکن است که عمل ضعیفی از آن‌ها دریافت کنید.
پس برای اتصال قوی بهتر است که آن‌ها را روشن و خاموش کنید

اجرایی جز بازی زولا نداشته باشید

نکته اصلی اینجاست که بسیاری از کاربران در کنار اجرای بازی زولا، همزمان از دیگر برنامه‎ها استفاده می‌کنند. این موضوع باعث خواهد شد تا پینگ شما در بازی افزایش پیدا کند،
در واقع دیگر برنامه‎های اجرا شده در دسکتاپ قاتل سیگنال و پهنای باند اینترنت شناخته می‌شوند.
پس برای کاهش پینگ در بازی زولا باید برنامه‌های اجرایی دیگر به غیر از زولا را در دسکتاپ متوقف کنید.