کاهش پینگ بازی

کاهش پینگ بازی برای گیمر های بازی آنلاین بسیار مهم است. این مفهوم زمانی ارزش پیدا می کند که شما در حال بازی آنلاین باشید. رقیبان شما از سرعت خوبی برخوردار باشند. مهارت شما در بازی زیاد باشد. فقط یک امتیاز با برد فاصله داشته باشید که سیتم شما قطع شود. سیستم شما در یک تصویر و یا قابی از بازی متوقف شود. در اثر پینگ بالا این اتفاق افتاده است. بهتر است برای بازی آنلاین پینگ کم باشد. در این صورت زمان انتقال اطلاعات از شما به سرور بازی و برعکس کم می شود.

پینگ بالا به چه دلایلی اتفاق می افتد؟

گیمرها معمولا از بهترین تجهیزات برای بازی آنلاین خود استفاده می کنند. آن ها بهترین کامپیوتر شحصی، بهترین مودم را تهیه می کنند. آن ها هزینه زیادی برای این موارد تقبل می کنند. گاهی نکته مهم و تاثیر گذار کاهش پینگ بازی را نادیده می گیرند. این مورد در بازی آن ها نقش مهمی دارد. شما با چندین راهکار ساده می توانید پینگ بازی را کاهش دهید. در این جا به دلایل رخ دادن پینگ بالا اشاره خواهیم کرد:

پینگ سرور بازی آنلاین و تاثیر آن بر کاهش پینگ بازی:

گاهی اوقات شما تمام اقدامات لازم برای کاهش پینگ را انجام داده اید اما به این مهم دست نیافته اید. در این صورت به شما پیشنهاد می شود که سرور بازی رااز لحاظ پینگ بررسی کنید. گاهی اوقاتشما هیچ تقصیری در افزایش پینگ ندارید و بازی شما مقصر است. برای بررسی این موضوع سایت هایی وجود دارد که به راحتی می توانید پینگ سیستم خود را اندازه گیری کنید. در صورتی که پینگ بازی از پینگ شما بیشتر باشد مقصر شما نیستید. مشکل از سرور بازی مورد نظرتان است.

پهنای باند:

قابل توجه است که هرچه پهنای باند بیشتر باشد پینگ بازی نیز کاهش می یابد. سرعت انتقال اطلاعات رابطه مستقیمی با پهنای باند دارد. هرچه تعداد کاربران بیشتر شود،پهنای باند کمتر می شود. در ساعات اوج مصرف پهنای باند به شدت کاهش می یابد. برای حل این مشکل می توانید از پهنای باند اختصاصی استفاده کنید. هم چنین می توانید کاربران را کاهش دهید.

اهمیت رجیستری برای کاهش پینگ بازی:

معمولا بازی های آنلاین با رایانه انجام می شود. گاهی اوقات رایانه برای بازی مورد نظر بهینه نشده است. با هک کردن رجیستری می توان پینگ را برای بازی آنلاین کاهش داد.

کاهش پینگ برروی چه دستگاه هایی اجرا می شود؟

سرویس کاهش پینگ برروی تمام مدل رایانه ها، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ها، تبلت، موبایل ها و کنسول ها قابل اجراست.

پیشنهادات کاربردی برای کاهش پینگ بازی:

استفاده از سرویس کاهش پینگ فراپینگ ، برای خرید به صفحه اول سایت مراجعه نمایید

سرعت اینترنت چه تاثیری بر روی کاهش پینگ بازی دارد؟

قبل از هر چیز سرعت اینترنت خود را بررسی کنید. در صورت یکه سرعت اینترنت شما به خودی خود پایین باشد پینگ شما بالاست. چندین ابزار آنلاین برای بررسی سرعت اینترنت وجود دارد. ابزار تست سرعت اینترنت را به کار ببرید و میزان سرعت اینترنت خود را پیدا کنید. در صورت کم بودن سرعت از حد معمول می توانید به اپراتور ارائه دهنده اینترنت زنگ بزنید و گزارش دهید. با این کار می توانید پیگیری کنید.

تنظیمات گرافیکی بازی آنلاین برای کاهش پینگ بازی:

تنظیمات گرافیکی بازی نقش به سزایی در سرعت پینگ دارد. شما باید با گرافیک متناسب بارایانه شخصی تان بازی کنید. کار با گرافیک بالاتر از کامپیوترتان سرعت پردازش اطلاعات را کم می کند. این کار باعث افزایش پینگ می شود. همه ی ما خواهان بازی با گرافیک بالا و نزدیک به واقعیت هستیم. باید متاسب با کامپیوترمان گرافیک مناسب بازی را انتخاب کنیم.به یاد داشته باشید گرافیک بازی را به گونه ای انتخاب کنید که از همه منابع سیستم تان استفاده نشود. منابع کافی برای پردازش اطلاعات و انتقال آن وجود داشته باشد.

جمع بندی

در این جا از مفهوم پینگ،دلایل پینگ بالا و موارد کاربرد یبرای کاهش پینگ بازی صحبت کردیم. فراموش نشود که تمام اقدامات لازم به همراه استفاده از سرویس کاهش پینگ فراپینگ موثر خواهد بود.