سرویس کاهش پینگ فراپینگ ، لوکیشن بحرین

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که یک اتصال اینترنت سریع تنها به سرعت دانلود و آپلود بالا متکی است، اما در مورد بازی‌های آنلاین، فاکتور دیگری نیز به نام پینگ وجود دارد که در اصل همان زمان واکنش بازی است.

به عنوان مثال اگر پینگ بازی  98 میلی‌ثانیه باشد، این مدت زمانی است که سرور بازی به درخواست کامپیوتر (یا کنسول بازی) پاسخ می‌دهد. واضح است که این مدت زمان هر چه کمتر باشد، بهتر است و تأخیر بازی کاهش خواهد یافت.

بسیاری از بازی‌های آنلاین زمان پینگ را همراه با پینگ سایر بازیکنان یا سرورها برای کاربران نشان می‌دهند. اگر پینگ شما به عنوان یک بازیکن حدود 150 میلی‌ثانیه (یا بیشتر) باشد، قطعاً به دلیل تاخیر در اجرای بازی با مشکل مواجه خواهید شد.
ابزار اندازه‌گیری پینگ

روش‌های مختلفی برای تست و اندازه‌گیری پینگ وجود دارد. با استفاده از وب‌سایت Speedtest.net، به عنوان محبوب‌ترین تست سرعت آنلاین، می‌توانید تاخیر اتصال اینترنت خود را تست کنید.

اگرچه ممکن است شما به عنوان یک گیمر، سریع‌ترین کامپیوتر گیمینگ را در اختیار داشته باشید، اما در صورت بالا بودن پینگ، انجام اقدامات شما در حین بازی در مقایسه با سایر بازیکنان با تاخیر بیشتری مواجه شده و کسب امتیاز بازی برایتان دشوار خواهد شد.

فراپینگ یک سرویس کاملا ایرانی و مطمئن، امن و قدرتمند، در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، با سابقه کاری درخشان و بالا و هم چنین برترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ از دیدگاه بینندگان مجلات و وبسایت های معتبر بازی های آنلاین در ایران می باشد.

هم اکنون مفتخریم که توانسته ایم سرویس کاهش پینگ نامحدود را با قابلیت رفع 90 درصد تحریم های اینترنتی که علیه کاربران ایرانی وضع شده است ارائه دهیم.

سایت‌ فراپینگ برای به دست آوردن تجربه‌ای بهتر در بازی‌های ویدیویی، سرویسی پایدار و امن برای رفع تحریم بازیها سرویس های کاهش پینگ ارائه می‌ دهد

 

با توجه به نیاز گیمرهای به سرویس کاهش پینگ بحرین برای بازیهای آنلاینی که ریجن خاورمیانه دارند مفتخریم سرویس کاهش پینگ از لوکیشن بحرین را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار داده و در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

کاهش پینگ بازی و استفاده از سرور بحرین

با فراپینگ فری فایر را با پینگ خوب بازی کنیم . کاهش پینگ بازی های آنلاین

برچسب‌ها