کاهش پینگ در بازی آنلاین پابجی موبایل pubg mobile

کاهش پینگ در بازی پابجی موبایل pubg

بهترین سرویس برای کاهش پینگ پابجی موبایل

سرویس های کاهش پینگ  پابجی موبایل pubg mobile نامحدود میبانشد

بازی پابجی موبایل  pubg mobile از سری بازی های محبوب و مشهور بتل رویال می باشد که در نسخه های اندروید و ای او اس منتشر شده است .

این بازی در سال 2017 برای اولین بار منشتر شد ولی به سرعت در بین پلیر های جهان محبوب شد و الان یکی از محبوب ترین در سبک بتل رویال است. این بازی هم مثل اکثر بازی های مشهور انلاین به دلیل سیاست های امریکا و اروپا سرور های خود را بر ایرانیان محدود کرده و تحریم می باشد. برای اتصال به بازی لازم است از سرویس های رفع تحریم و کاهش پینگ فراپینگ استفاده کرد.

همچنین این بازی توانست به بهترین بازی ویدئویی موبایل در سال ۲۰۱۸ تبدیل شود و بازیکنان این بازی در نسخهٔ تلفن‌های همراه به ۷۰۰ میلیون نفر می‌رسید. این بازی تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷۰ میلیون نسخه در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی فروخته‌است، علاوه بر این پابجی موبایل از مارس ۲۰۲۱، ۱ میلیارد بارگیری را جمع‌آوری کرده و از دسامبر ۲۰۲۰ بیش از ۴٫۳ میلیارد دلار از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به دست آورده‌است.

با خرید سرویس کاهش پینگ نگران پینگ و پکت لاست در پابجی موبایل نباشید. قابل استفاده در اندروید و ایفون و ویندوز ، برای خرید سرویس کاهش پینگ به صفحه اول سایت مراجعه کنید کنید

با فراپینگ تحریم پابجی موبایل را دور بزنیم و با پینگ خوب بازی کنیم