کاهش پینگ نامحدود

کاهش پینگ نامحدود سرویسی  است که عملیات کاهش پینگ با حجم نامحدود انجام می شود.. پینگ تایم در واقع مدت زمانی است که رفت و برگشت داده از سیستم شما و سرور صورت می پذیرد. کاهش زمان پینگ بسیار مورد توجه گیمر ها قرار گرفته است. واحد زمان پینگ میلی ثانیه است. هرچه این مدت زمان کمتر باشد اصطلاحا سرعت پینگ بیشتر است. این موضوع باعث افزایش سرعت اینترنت می شود. وقتی تایم پینگ کاهش می یابد،اینترنت هم کمتر قطع و وصل می شود.

 کاهش پینگ نامحدود و محدود چه تفاوتی باهم دارند؟

در سیستم کاهش پینگ محدود ترافیک مشخصی با حجم مشخص برای مدت زمان معین شده وجود دارد. در سیستم نامحدود زمان مشخص شده است اما حجم ترافیک به صورت نامحدود است. باید بدانید که با این امتیاز حجم نا محدود تغییری در سرعت به و جود نیامده است.

سرعت و پینگ چه تاثیری بر روی هم دارند:

سرعت و پینگ بر روی هم اثری ندارند. پینگ با کیفیت تجهیزات بهتر می شود. پینگ به مخابرات وابسته است. گاهی ممکن است در سرعت های بالا پینگ بیشتری نسبت به سرعت های پایین وجود داشته باشد. این موارد روی هم تاثیری ندارند.

چگونه پینگ اینترنت را قبل و بعد از سیستم کاهش پینگ نامحدود بررسی کنم؟

برای بررسی کارکرد سیستم کاهش پینگ نامحدود باید نحوه بررسی تایم پینگ را بلد باشید.

ابتدا از منوی start  وارد گزینه accessories شوید. بعد از آن وارد command prompt شوید. سپس خط زیر را از چپ به راست در محیط وارد کنید.

Ping (space)217.218.155.155(space)-t

سپس گزینه اینتر را بزنید.

توجه داشته باشید که در ویندوز سون با تایپ عبارت cmd وارد محیط می شوید. سپس خط بالا را از چپ به راست وارد کنید. پس از آن اینتر بزنید. به این ترتیب به راحتی پینگ را در سیستم کاهش پینگ نامحدود بررسی کنید.

توجه: در صفحه ای که برایتان باز شده است دقت کنید. عبارت time دائما در حال تغیییر است. این تایم و یا زمان انتقال رفت و برگشت داده را نشان می دهد. به این زمان زمان پینگ می گوییم. هرچه این زمان کمتر باشد بهتر است.

حتما قبل از استفاده از سیستم کاهش پینگ نامحدود و بعد آن این time را بررسی کنید. باید بعد از استفاده از این سیستم مقدار تایم کاهش بیابد.

 

چند روش آسان و کاربردی برای کاهش پینگ نامحدود و محدود:

علاوه بر استفاده از سیستم کاهش پینگ نامحدود، روش های آسان دیگری هم وجود دارد. استفاده از این روش ها در کنار این سیستم کمک زیادی به کاهش زمان پینگ می کند.

این کارها تاثیر زیادی در پینگ شما دارد و می تواند پینگ شما به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

مودم:

مودم خود را به طور مستقیم به سیم هایی که از مخابرات می آید وصل کنید. این کار نویز سیستم شما را نصف می کند و بسیار اثر گذار است.

سرویس ارائه دهنده اینترنت:

با پشتیبانی که اینترنت خود را از آن ها تهیه می کنید چندین بار صحبت کنید. از آن ها بخواهید پینگ را برشما کاهش دهند. این مورد تاثیر خوبی برای شما دارد.

استفاده از کابل مناسب:

از کابل لن و یا کابل مناسی برای وصل مودم به پلی استیشن استفاده کنید.

dns مناسب:

از dns  استفاده کنید. دی ان اس ها هم پولی و هم رایگان تهیه می شوند. اگر کمی در اینترنت بچرخید لیستی از این dns ها در اختیار شما قرار می گیرد. اما باید توجه داشته باشید که این دی ان اس ها برای تمام اینترنت ها کاربردی نیستند. معمولا هر اینترنت دی ان اس مخصوص خود را دارد.

برای عملکرد بهتر و پیدا کردن دی ان اس مخصوص اینترنت خود از اپلیکیشن dns changer بهره ببرید. در این نرم افزار به بخش speed test برید و بهترین dns  را برای اینترنت خود پیدا کنید و استفاده کنید.

تمیزی سیستم و تاثیر آن:

قبل از تهیه سیستم کاهش پینگ نامحدود حتما سیستم تان را تمیز کنید. شاید برایتان جالب باشد که تمیزی مودم تاثیر زیادی در کاهش پینگ دارد. گرد و غبار روی مودم و سیستم تان را به خوبی تمیز کنید.

فاصله تا مودم و تاثیر به روی سیستم کاهش پینگ نامحدود و محدود:

فاصله خود را تا مودم به کمترین میزان ممکن برسانید. این مورد بسیار آسان است. در کاهش پینگ نامحدود هم اثر زیادی دارد.

کارت شبکه وایرلس و تاثیر آن بر کاهش پینگ:

از کارت شبکه وایرلس قوی تری استفاده کنید. اگر کارت شبکه قوی ای دارید حتما وارد سایت کارت شبکه خود بشوید و درایو آن را به خوبی نصب کنید. سیستم ویندوز به صورت خودکار درایوی را برای شما نصب می کند. این درایو همیشه کارساز نیست.

جمع بندی:

با استفاده از سرویس کاهش پینگ نامحدود پینگ شما کاهش می یابد. مزیت این سرویس در حجم نا محدود آن است.

برای خرید سرویس کاهش پینگ نامحدود به صفحه اول سایت مراجعه نمایید