کاهش پینگ پابجی نیو استیت PUBG NEW STATE

بازی پابجی نیو استیت PUBG NEW STATE

آیا میخواهید با پینگ پایین بازی کنید ؟
با توجه به نیاز گیمرهای بازی پابجی نیو استیت PUBG NEW STATE به پایین بودن پینگ و کم شدن لگ برای شرکت در بازی و رفع تحریم مفتخریم سرویس کاهش پینگ را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار داده و در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

معرفی پابجی نیو استیت
PUBG: New State درواقع همان PUBG: Mobile سال ۲۰۱۸ است، فقط با کمی رنگ و لعاب بیشتر. زمانی‌که بازی را برای اولین‌بار اجرا می‌کنید باید شخصیت خود را بسازید که در این نسخه از بازی می‌توانید از همان ابتدا، شخصیت خود را با چندین لباس مختلف شخصی‌سازی کنید. بازی در حال حاضر شامل دو نقشه اصلی به‌نام‌های Troi و Erangel است که مورد دوم در بازی PUBG: Mobile نیز در دسترس بود. همچنین یک نقشه جدید برای حالت Team Deatmach با نام Station اضافه شده‌است که تجربه این حالت را کمی متفاوت می‌کند که البته این نقشه در حال حاضر در حالت بتا قرار دارد و احتمالا در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد.

در این بازی علاوه‌بر تمام مواردی که در بازی قبلی وجود دارد یک سری موارد جدید مانند اتومبیل‌های برقی به بازی اضافه شده‌ است. یکی از این موارد جدید، صندوق عقب اتومبیل‌ها است که می‌توانید از آن‌ها برای قرار دادن آیتم‌های بیشتر استفاده کنید.

قابلیت های بازی پابجی نیو استیت:

آنلاین بودن بازی و مبارزه هم زمان با ۹۹ بازیکن دیگر.
گرافیک بسیار عالی و فوق العاده.
امکان استفاده از سلاح های مختلف.
امکان ساختن تیم دلخواه با دوستان خود.
قابلیت ارتباط با دوستان خود در بازی از طریق چت صوتی.
محیط جدید و کاملا جذاب برای بازیکنان.
وجود اسکین های جذاب و خاص.
امکان دعوت کردن دوستان خودبه بازی.
وجود چند حالت مختلف دربازی و انتخاب حالت دلخواه خود.

بازی PUBG: New State در واقع به گفته خود سازندگان یک اثر چندان جداگانه و کاملا مجزا از پایه خود، یعنی PUBGM نیست، در نتیجه نباید انتظار چندان تفاوت‌های تعیین کننده‌ای را هم در آن داشته باشیم. اما باز هم جدای از برخی جزئیات گرافیکی، می‌توان گفت که این عنوان نیز یک تجربه بتل رویال به همان کیفیت و جذابیت PUBGM را برای کاربران فراهم می‌کند تا در سال ۲۰۵۱ هم با ماهیتابه دشمنان را از بازی حذف کرده و اینبار با دو خودرو جدید افراد را زیر بگیرید.

با فراپینگ پابجی نیو استیت را با پینگ خوب بازی کنیم . کاهش پینگ PUBG NEW STATE