کاهش پینگ بازی کانتر Counter Strike

یکی از مشکلاتی که گیمرهای بازی کانتر CS:GO با آن مواجه شده اند مشکل پینگ (Ping) و تحریم میباشد.

در واقع پینگ یکی از مهم ترین عامل در تمامی بازی های آنلاین میباشد .

اگر شما پینگ بالایی داشته باشید لگ دارید ! و اگر لگ داشته باشید حرکات را دیر تر میبینین و دیر تر عمل میکنین و در نهایت در این میان در آنی از ثانیه هیچ کاری انجام نداده اید.

در کانتر هم همینگونه است…

یکی از بهترین راه‌ ها برای ‌این که بتوانید تحریم‌ های این بازی را رفع کنید و پینگ آن را کاهش دهید، استفاده از سرویس کاهش پینگ فراپینگ میباشد
می ‌توان گفت که در کشور ایران بنا به دلایل مختلفی همانند وجود تحریم‌ ها و وضعیت بد اینترنت، مشکل پینگ در بازی‌های اینترنتی محبوب، همیشه وجود داشته است.
با این حال تعداد گیمرهای ایرانی علاقه ‌مند به کانتر همچنان روبه افزایش بوده و این بازی در کشور محبوبیت زیادی دارد.
اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شده و به‌ دنبال یک راه مطمئن و تضمینی برای کاهش و کاهش پینگ کانتر استرایک هستید، پیشنهاد می‌شود که در ادامه با ما همراه باشید.

 

 کاهش پینگ کانتر برای کامپیوتر ، کنسول و موبایل

بازی کانتر استرایک در سه نسخه موبایل، کامپیوتر و کنسول بازی موجود می ‌باشد. تفاوتی ندارد که شما کدام یک از دستگاه ‌ها را برای انجام این بازی جذاب انتخاب می‌ کنید و لازم است تا راه چاره ‌ای برای کاهش پینگ این بازی پیدا کنید.
چرا که مدت زمان زیادی طول می ‌کشد تا دستگاه شما به سرور اصلی بازی وصل شده و این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی همانند دیلی، لک و ایجاد کندی در بازی خواهد شد. در مجموعه فراپینگ سرویس ‌های کاهش پینگ متناسب با کامپیوتر طراحی‌ شده تا شما بتوانید به میزان قابل ‌توجهی پینگ بازی مورد نظر خود را کاهش داده و نهایت لذت را از بازی خود تجربه کنید.

کاهش پینگ بازی کانتر در کنسول بازی PS4،PS5 و ایکس باکس

برای کاهش پینگ کانتر در کنسول بازی PS4،PS5  و ایکس باکس نیز لازم است تا بهترین بهترین سرویس را برای رفع این مشکل خریداری کنید.
فراپینگ تمامی سرویس‌ های کاهش پینگ خود را متناسب با نیاز کاربران ایرانی طراحی کرده تا بسیاری از گیمرها بتوانند بدون هیچ‌ گونه مشکلی نهایت لذت را از بازی مورد علاقه خود داشته باشند.
سرویس کاهش پینگ مخصوص مودم و کنسول برای این سیستم ها مناسب میباشد برای خرید به صفحه اول سایت مراجعه نمایید

کاهش پینگ کانتر

csgo چیست ؟
  • کانتر استرایک (Counter-strike) ، یکی از قدیمی ترین بازی های شوتر ، که شاید بتوان به عنوان پر طرفدار ترین بازی شوتر اول شخص تاریخ از آن یاد کرد. با اینکه ۲۲ سال از ساخت این بازی می گذرد اما همچنان جزو بازی هایی است که تعداد پلیر های آنلاین همزمان زیادی دارد.

در بازی cs:go ، دو تیم تروریست (terrorist) و ضد تروریست (counter-terrorist) وجود دارند. این دو تیم در حالت های بمب گذاری ، گروگان گیری و چند حالت جدید مثل deathmatch و … با هم رقابت می کنند ، رایج ترین این حالت ها کارگذاری بمب است. در این حالت تیم تروریست وظیفه دارد بمب را در مکان تعیین شده فعال سازی کند و تیم ضد تروریست ، باید از این عمل جلوگیری و بمب را خنثی کند.

در ابتدا بازیکنان می توانند تیم مورد نظر خود را انتخاب کنند و با خرید اسلحه با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند. بازیکنان در قالب ۳۰ راند باهم رقابت می کنند و هر تیم زودتر برنده ۱۶ راند شد پیروز این رقابت است.

با فراپینگ کانتر CS:GO را با پینگ خوب بازی کنیم . کاهش پینگ Counter Strike

فراپینگ
حساب کاربری
0
سبد خرید
پشتیبانی