بازی پابجی و کاهش پینگ در آن

 

پابجی بهترین بازی بتل رویال – PUBG Mobile

 

کاهش پینگ بازی آنلاین پابجی

 

بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای موبایل و گوشی های اندرویدی به حساب می آید.

بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در این بازی خوش ساخت شبیه به نسخه ی PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند.

اگر سبک بتل رویال برا شما جذاب است همین الان  آن دانلود و نصب کنید.
‏  
‏ مهم ترین ویژگی بازی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور و گرافیک باکیفیت آن است که این گرافیک بالا در نسخه پابجی کره بیشتر هم میشود. محیط آن کاملاً از روی نسخه ی کنسول و PC ساخته شده و تنها به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به پردازنده های کنسول و PC کیفیت کمتری دارد. شما میتوانید به سادگی برای دانلود بازی پابجی اصلی برای گوشی اندروید از گوگل پلی اقدام کنید، البته در مقایسه با دیگر بازی های اندرویدی این عنوان از لحاظ گرافیک و طراحی محیط بازی یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. بازی امکانات شخصی سازی به شدت متنوعی (از جمله انواع اسلحه، اسکین، لباس و…) داشته و طراحی اسلحه ها، کاراکترها، ماشین ها، خانه ها، لباس کاراکتر ها، محیط بازی و… با رعایت جزئیات و تا حد خوبی نزدیک به واقعیت انجام شده است 

سایت‌ فراپینگ برای به دست آوردن تجربه‌ای بهتر در بازی‌های ویدیویی، سرویسی پایدار و امن برای رفع تحریم بازیها سرویس های کاهش پینگ ارائه می‌ دهد

 

ویژگی های مثبت پابجی موبایل :

گرافیک باکیفیت بالا
‏ صداگذاری عالی و افکت های صوتی نزدیک به واقعیت
‏ محتوای به روز و آپدیت های منظم
‏ اسلحه های متنوع با طراحی پرجزئیات و نزدیک به واقعیت
‏ مودهای مختلف
‏ امکان بازی کردن آنلاین با بازیکنان دیگر

پابجی موبایل در ابتدای انتشارش تنها مود بتل رویال را داشت. یعنی همان حالتی که ۱۰۰ نفر در یک جزیره هستند و در نهایت یک نفر یا یک تیم باقی می ماند. اما رفته رفته مودهای جدیدی هم به آن اضافه شد. تا زمان نوشته شدن این مطلب مودهای مختلفی در بازی وجود دارد مثل:

‏ مود زامبی: این مود شبیه به همان مود بتل رویال است با این تفاوت که در شب زامبی ها هم به شما حمله می کنند و باید در برابر آن ها از خودتان دفاع کنید

‏ مود Arcade: در این مود به جای ۱۰۰ نفر افراد کمتری در مپ حضور دارند و در برخی موارد قابلیت Respawn هم گنجانده شده (یعنی بعد از مردن دوباره به بازی برمی گردید)

‏ مود War: این مود ترکیبی از بتل رویال و Deathmatch است. در این مود یک رقابت ۳۰ دقیقه ای بین تیم های چهارنفره صورت می گیرد و تیمی که امتیاز بیشتری کسب کند برنده آن دست خواهد بود. در این مود هم قابلیت Respawn گنجانده شده و درصورت مردن دوباره به بازی بر می گردید.

‏ مود Team Deathmatch: در این مود دو تیم پنج نفره در یک مپ کوچک با هم رقابت می کنند و هر تیمی که به حد نصاب امتیاز برسد برنده خواهد شدو در این مود هم قابلیت Respawn وجود دارد و درصورتی که کشته شوید، دوباره از پایگاه تیم خودتان به بازی بر می گردید.
‏ 

‏ویژگی‌های اصلی بازی پابجی (PUBG Mobile)، به عنوان بازی اکشن بسیار جذاب و پرطرفدار در سراسر دنیا که از روی نسخه ای که برای کنسول‌ها میباشد ساخته شده است، عبارتند از:

۱. نسخه رسمی بازی اصلی
‏ ۱۰۰ بازیکن برای برنده شدن در یک جزیره ۸x۸ فرود می آیند. بازیکنان باید حواسشان به اسلحه ها و وسایل خود باشد و با هر بازیکن دیگری رقابت کنند تا زمین آن ها را به دست آورند. آماده شید تا فرود بیاید، غارت کنید و هرکاری کنید تا آخرین نفر زنده باشید.

۲. کیفیت صوتی و گرافیکی فوق العاده

‏ یک تجربه بصری را با جزئیات خفن، جلوه های گیم پلی واقعی و یک نقشه گسترده HD خواهید داشت. احساس می کنید که در صحنه واقعی مبارزه هستید.
۳. اسلحه های واقعی

‏ زرادخانه مرگبار سلاح گرم، سلاح های غول پیکر و پرتاب بالستیک های واقعی به شما امکان می دهد که از دشمنان خود را به آتش بکشید.
۴. سفر با سبک جنگی

‏ فرماندهی وسایل نقلیه مختلفی از جمله اتومبیل، کامیون، موتور سیکلت و قایق را برای شکار دشمنان.
۵. تیم شدن با دوستان

‏ با دوستان خود در جنگ پیروز شوید. جنگ را با چت صوتی برنامه ریزی کنید و یه کمین واقعی بسازید.
۶. بازی جوانمردانه

‏ مکانیزم های قوی ضد تقلب در بازی امکان بازی عادلانه برای همه بازیکنان را فراهم کرده است.
‏  
‏ این فقط یک بازی نیست. یک نبرد رویایی است.

سرویس‌ کاهش پینگ پابجی Pubg mobail

 

برخلاف چیزی که انتظارش را داشتیم، تحریم‌های وضع شده توسط جامعه‌ جهانی روی بازی‌های ویدیویی نیز تاثیر خود را گذاشت. شاید این چیزی بود که هیچ گیمری انتظارش را نداشت اما به خاطر شرایط حاکم بر کشور، دسترسی کاربران ایرانی به سرور برخی شرکت‌های بزرگ مسدود شده است .

با این وجود سایت‌ فراپینگ برای به دست آوردن تجربه‌ای بهتر در بازی‌های ویدیویی، سرویسی پایدار و امن برای رفع تحریم بازیها سرویس های کاهش پینگ ارائه می‌ دهد

لیست برخی از بازیهای رفع تحریم شده

PlayerUnknown’s Battlegrounds Fortnite Apex Legends League of Legends PUBG LITE PUBG Mobile Call of Duty Mobile Rainbow Six Siege Grand Theft Auto V Rocket League Red Dead Redemption 2 Battlefield 1 The Division 2 Warframe Escape from Tarkov Path of Exile World of Warcraft Overwatch DOTA 2 Counter Strike

Battleborn
Doom
RF online
Minecraft
Tera
Quake III Arena
PES
Blade & Soul
World of Tanks
LawBreakers
Paragon
Final Fantasy XIV
Diablo III
FIFA
Squad
Insurgency
Need for Speed
Battlefield V
Black Desert Online
Guild Wars 2

Black Squad
Dauntless
Ring of Elysium
Deceit
Paladins
Game of Thrones
Vindictus
Mortal Kombat 11
Naruto to Boruto: Shinobi Striker
APB Reloaded
Call of Duty: Black Ops
Dead by Daylight
Legends of Runeterra
Minion Masters
Z1 Battle Royale
Forza
For Honor
Star Wars: Battlefront
DayZ
Call of Duty: Warzone

راه های ارتباطی :

ایمیل پشتیبانی :

info@faraping.ir